Význam umělé inteligence roste



Zatímco v dávnější minulosti platilo, že jsme věděli hlavně to, co jsme se naučili, někde se dočetli nebo třeba viděli v televizi, později se to významně změnilo díky internetu a zde fungujícím vyhledávačům, které nám umožňovaly najít na této síti cokoliv, co jsme nevěděli a právě se to dozvědět potřebovali. Díky internetu stačilo a dodnes stačí zadat do vyhledávače klíčové slovo, otevřít si některý z webů, který to hledané obsahoval a obsahuje, a najít si to tady. Ale jakkoliv nám to ulehčilo život a přemýšlení, nebylo toto řešení pořád ještě dokonalé. Jak se ukazuje v naší současnosti.

obrázek SEO

Dnes už se totiž setkáváme stále častěji navíc i s tím, že ani relevantní weby nemusíme otvírat, abychom se to potřebné dozvěděli. Začíná se nám tu stále častěji objevovat i umělá inteligence, která čte weby za nás a z těch relevantních čerpá informace, z nichž pak sama sestavuje odpovědi na konkrétní zadané dotazy. Pro uživatele internetu to znamená výhodu. Nemusí tolik hledat, číst a přemýšlet. To udělá umělá inteligence za ně. Ale pro majitele webů to znamená možnou komplikaci. Tito se už nemohou spolehnout jenom na to, že zabodují, když se jejich weby podobají ideálu internetových vyhledávačů.

obrázek SEO

Dnes musí obsah takových webů působit i takovým dojmem, aby se z něj rozhodla čerpat umělá inteligence. A proto je tak důležitá nejen klasická optimalizace pro internetové vyhledávače, ale i SEO pro Google Gemini, která upravuje weby tak, aby se tyto staly relevantními pro umělou inteligenci, která se sama rozhoduje, zda a co z nich použije. To ale není snadný úkol. A proto je majitelům webů, které mají být úspěšné, potřeba specialista AI SEO. Ten, kdo ví, jak upravit weby, aby se tyto staly žádanými umělou inteligencí. Která pak bude nabízet jejich odkaz a tím ovlivní mimo jiné i pozice webů v internetových vyhledávačích.

5/5 - (2 votes)